A medidados de la década de 1950 el enfoque psicosocial de los grupos T, orientados hacia las «relaciones humanas» en el campo empresarial o comunitario, dejó lugar a un enfoque clínico centrado en el desarrollo personal. En este cambio de postura influyeron las investigaciones realizadas por Carl R...
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
A medidados de la década de 1950 el enfoque psicosocial de los grupos T, orientados hacia las «relaciones humanas» en el campo empresarial o comunitario, dejó lugar a un enfoque clínico centrado en el desarrollo personal. En este cambio de postura influyeron las investigaciones realizadas por Carl Rogers con «grupos intensivos». A causa de esta polarización de la tendencia original, en Estados Unidos surgieron centros de desarrollo personal que comenzaron a experimentar en forma independiente con una amplia gama de modalidades, de las cuales la más popular es, tal vez, la de los «grupos de encuentro», conocida también como sensitivity training. El auge de estos grupos se explica, según Rogers, por el ansia de relaciones reales e íntimas que tiene el hombre contemporáneo, su necesidad de expresar espontánea y libremente sus emociones y probar nuevas formas de conducta. El grupo de encuentro está destinado a ofrecerle esa oportunidad en un clima de aceptación que facilita su crecimiento. Autor: ROGERS, CARL R.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.