Los teóricos de la familia podrán estudiar en este volumen diversas maneras de conceptualizar las dimensiones del proceso de cambio familiar a partir de diferentes modelos que van desde los abordajes sistémicos hasta aquellos de raíz psicodinámica.Todos los capítulos son trabajos originales de sobr...
Los teóricos de la familia podrán estudiar en este volumen diversas maneras de conceptualizar las dimensiones del proceso de cambio familiar a partir de diferentes modelos que van desde los abordajes sistémicos hasta aquellos de raíz psicodinámica. Todos los capítulos son trabajos originales de sobresalientes especialistas, téoricos, clínicos, investigadores y formadores. El plan general del libro se trazó con la intención de presentar una variedad de orientaciones y enfoques -intergeneracional, estructural, sistémico y simbólico-experiencial- y de proponer una combinación equilibrada entre la construcción de teorías y su aplicación clínica. Se trata de un texto valioso para la enseñanza de la terapia familiar en centros universitarios y profesionales.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.