• BRANDING SONORO SONOKEY. EL MÉTODO DE IMPULSO EMOCIONAL Y MINEMOTÉCNICO PARA LAS MARCAS

    SONOKEY: EL MÉTODO DE IMPULSO EMOCIONAL Y MNEMOTÉCNICO PARA LAS MARCAS

    VIDAL MESTRE, MONTSE UOC Ref. 9788491802600 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Este manual propone un nuevo método de aplicación y planificación estratégica de la variable sonora de las marcas llamado Sonokey®. A través del estudio de las características intrínsecas del universo sonoro, de los orígenes y las tipologías del branding sonoro y el estudio de intangibles, como la i...
    Ancho: 150 cm Largo: 235 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    11,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9180-260-0
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : VIDAL MESTRE, MONTSE
    • Número de pàgines : 96
    • Col·lecció : MANUALES
    • NumeroColeccion : 571
    Este manual propone un nuevo método de aplicación y planificación estratégica de la variable sonora de las marcas llamado Sonokey®. A través del estudio de las características intrínsecas del universo sonoro, de los orígenes y las tipologías del branding sonoro y el estudio de intangibles, como la imagen y la personalidad de marca, plantea una nueva estructura innovadora de programación.  Este libro pretende servir de guía a aquellas organizaciones que deseen iniciarse en el branding sonoro. Por ello ofrece las bases y el esquema imprescindibles de seguimiento para la definición de la extensión sonora de las marcas, bases que garantizan una correcta filiación con su personalidad de marca.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.