• ESTRATEGIAS DE PUBLICIDAD Y RELACIONES PÚBLICAS EN LA ERA DIGITAL

    LOS CASOS DE ESTUDIO DE WALLAPOP, WESTWING Y FOTOCASA

    MICÓ, JOSEP LLUIS UOC Ref. 9788491803294 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Este libro presenta los resultados de una investigación sobre las estrategias de publicidad y relaciones públicas de tres marcas de referencia en el ecosistema digital de Barcelona, ciudad que se ha convertido en uno de los principales hubs tecnológicos del mundo. Las conclusiones del análisis de la...
    Ancho: 155 cm Largo: 235 cm Peso: 250 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    14,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9180-329-4
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/12/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : MICÓ, JOSEP LLUIS
    • Número de pàgines : 132
    • Col·lecció : UOCPRESS COMUNICACIÓN
    • NumeroColeccion : 47
    Este libro presenta los resultados de una investigación sobre las estrategias de publicidad y relaciones públicas de tres marcas de referencia en el ecosistema digital de Barcelona, ciudad que se ha convertido en uno de los principales hubs tecnológicos del mundo. Las conclusiones del análisis de la planificación publicitaria y de las relaciones públicas nativas digitales expuestas en el libro, aportan conocimiento acerca del ecosistema startup y también de las empresas e instituciones que afrontan el imparable proceso de transformación digital en el que está inmersa la comunicación.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.