• GESTIÓN INSTITUCIONAL DE CRISIS, LA

    ESTRATEGIA CLAVE EN EL SIGLO XXI

    VICHIQUE DE GASPERÍN, MIGUEL ANGEL UOC Ref. 9788491163343 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Esta obra muestra la importante relación que existe entre las instituciones, sus bienes intangibles ?patrimonio más valioso y condición ineludible para la conquista de sus objetivos?, el riesgo reputacional y la gestión de fenómenos adversos ?incluyendo crisis?, con relación al logro de sus proyecto...
    Ancho: 155 cm Largo: 235 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    26,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9116-334-3
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/07/2016
    • Any d'edició : 2016
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : VICHIQUE DE GASPERÍN, MIGUEL ANGEL
    • Número de pàgines : 244
    • Col·lecció : ATLÁNTICA
    • NumeroColeccion : 18
    Esta obra muestra la importante relación que existe entre las instituciones, sus bienes intangibles ?patrimonio más valioso y condición ineludible para la conquista de sus objetivos?, el riesgo reputacional y la gestión de fenómenos adversos ?incluyendo crisis?, con relación al logro de sus proyectos. Y también demuestra las ventajas de hacerlo desde una visión institucional, sirviéndose de todas las posibilidades organizacionales. Así, se aprovechan la fortaleza, los recursos y los talentos institucionales para crear valor, comunicarlo y aumentarlo dentro de un amplio esquema de rentabilidad y participación.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.