• CÓMO CREAR UN STORYTELLING DE MARCA? DE LA TEORÍA A LA PRÁCTICA PROFESIONAL

    DE LA TEORÍA A LA PRÁCTICA PROFESIONAL

    FREIRE SÁNCHEZ, ALFONSO UOC Ref. 9788491168850 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Somos cocreadores y demandantes de relatos en un contexto donde el storytelling adquiere una nueva dimensión social. Un fenómeno que no ha pasado inadvertido para las marcas: las campañas publicitarias cuentan historias sobre personas y no se centran en sus productos o servicios. Este libro tiene el...
    Ancho: 140 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Esgotat
    11,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9116-885-0
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/06/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : FREIRE SÁNCHEZ, ALFONSO
    • Número de pàgines : 94
    • Col·lecció : MANUALES
    • NumeroColeccion : 507
    Somos cocreadores y demandantes de relatos en un contexto donde el storytelling adquiere una nueva dimensión social. Un fenómeno que no ha pasado inadvertido para las marcas: las campañas publicitarias cuentan historias sobre personas y no se centran en sus productos o servicios. Este libro tiene el objetivo de explicar los procesos creativos esenciales para redactar historias de marca; su estructura, características y condiciones que los convierten en historias creíbles, eficaces y generadoras de vínculos emocionales con los consumidores. Todo ello, mediante la combinación de diferentes métodos profesionales que van desde el proceso estratégico hasta la ideación audiovisual.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.