Un recorrido completo por el universo de la comunicación interna. Una lectura entretenida que presenta los cambios en el contexto estratégico en el que están operando los departamentos de comunicación actuales: la necesidad de innovación y de capacidad de dar respuesta a un entorno aceleradamente ca...
Ancho:
155
cm
Largo:
235
cm
Peso:
250 gr
Esgotat
24,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-9180-682-0
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/02/2020
Any d'edició :2020
Idioma :CASTELLÀ
Autors :CUENCA, JOAN
Número de pàgines :230
Col·lecció :DIRCOM
NumeroColeccion :14
Un recorrido completo por el universo de la comunicación interna. Una lectura entretenida que presenta los cambios en el contexto estratégico en el que están operando los departamentos de comunicación actuales: la necesidad de innovación y de capacidad de dar respuesta a un entorno aceleradamente cambiante; los nuevos perfiles, estilos de vida y requisitos personales de las nuevas generaciones de empleados; la creciente importancia del valor de la marca y de la reputación corporativa; y, finalmente, los efectos que tiene la tecnología sobre esta función. Paso a paso, la obra va invitando al lector a conocer los acuerdos, las discusiones y las claves para la planificación, diseño y medición de proyectos estratégicos de comunicación interna.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.