'La ciència a taula' és el dècim volum de la col·lecció de llibres de divulgació "Monografies Mètode". Durant més de deu anys, el químic i divulgador Fernando Sapiña va publicar puntualment la secció sobre ciència i gastronomia en la revista 'Mètode', sota el títol de "La ciència a taula". El presen...
'La ciència a taula' és el dècim volum de la col·lecció de llibres de divulgació "Monografies Mètode". Durant més de deu anys, el químic i divulgador Fernando Sapiña va publicar puntualment la secció sobre ciència i gastronomia en la revista 'Mètode', sota el títol de "La ciència a taula". El present volum recull 42 d'aquests articles, que tracten sobre els principis físics i químics dels aliments i de les seues elaboracions, tots acompanyats d'una recepta culinària. Uns textos que, a més de transmetre la seua passió per la cuina i la gastronomia, es poden llegir de manera independent, o bé descobrint els subtils fils que existeixen entre ells a través de la textura, el color, el sabor, l'olor o les transformacions culinàries dels aliments. Un llibre, en definitiva, per a descobrir la cuina i la seua ciència. 'La ciència a taula' ha comptat amb la col·laboració de l'artista Teresa Tomás, qui, a través del seu laboratori "Palomita de maíz", ha experimentat en projectes en els quals la gastronomia s'hibrida amb la seua obra.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.